Volver

Conectar los carriles bici del Paseo Marítimo y el Cantón Pequeño

emosqueira emosqueira  •  22/09/2021  •  Distrito 1  • 

Conexión carriles bici
Conexión carriles bici

Código proposta de investimento: 2936

Los carriles bici del Paseo Marítimo y del Canton Pequeño están desconectados entre sí a pesar de estar muy cerca uno del otro. 

Creo que una conexión entre ellos, usando las calles Modesta Goicouría y Alameda a través de la Plaza de Pontevedra mejoraría la circulación de las bicis y la seguridad de las mismas cuando discurren por el centro de la ciudad.

También podría hacerse a través de la calle Payo Gómez, si se continúa la peatonalización de la Plaza de Lugo.

Informe de custo

Comunicámosche que a túa proposta foi declarada viable segundo o seguinte informe do equipo técnico municipal: A conexión do carril bici do Paseo Marítimo co Cantón Pequeno a través do itinerario proposto, xera conflitos de espazo con áreas peonís, e é incompatible con outros proxectos de reurbanización xa en desenvolvemento. Entendendo que a conexión dos carrís bici do paseo Maritimo cos Cantóns é moi importante, pódese realizar por outro itinerario co fin de realizar Viable a proposta. Proponse a unión do Canton co Paseo Maritimo realizarase a través de Rúa Nova e Rúa Alta. O tramo da rúa Rúa Nova, realizarase mediante o pintado da sinalización horizontal sobre o empedrado existente. O tramo de Rúa Nova realizarase mediante o pintado dun carril bici de cor vermella sobre o pavimento de formigón existente e finalmente o cruzamento do paseo Marítimo mediante a execución dun carril bici de MBC Vermello. Nas zonas que requiran unha adecuación maior pola interferencia cos muros de contención do aparcadoiro do Paseo Maritimo e a beirarrúa peonil, realizarase unha demolición da zona afectada co fin de optimizar o espazo dispoñible, incluíndo a reposición de bordos en beirarrúas e execución dun novo firme de iguais características que a área precedente. Realizarase un novo trazado en cruces e glorietas exentas á circulación de vehículos de motor. Realizarase unha nova sinalización horizontal e balizamento mediante bolardos reflectores flexibles que diferencien a vía da calzada vehicular, así mesmo instalarase nova sinalización vertical para pasos peonís e carril bici, incluíndo un reforzo e nova dotación para a actualización de instalacións semafóricas segundo a nova implantación.

Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • @Argos_DeCore@mastodon.gal

    Buena idea. Cruzar el istmo en bicicleta hasta hoy resulta bastante complicado.

    3 votos  | 
    3
    0
    Sen respostas
    • inhakitomas

      Para os que vimos da zona Riazor - Rosais, e atravesamos en bici, ir por rúa Alta é dar moita volts. Seguirémonos xogando o tipo atravesando por Teresa Herrera e Padre Feijoo. Unha mágoa non haxa unha aposta máis forte pola mobilidade sostible

      1 voto  | 
      1
      0
      Sen respostas
      • ciudadano36

        Me sigue pareciendo mejor un trazado de conexión de ambos carriles bici a través de la calle Payo Gómez, en la que uno de los carriles no tiene ninguna salida de garajes y podría ser ciclable y continuar recto por el lateral del colegio del Eusebio da Guardia colocando las plazas actuales de batería en línea.

        1 voto  | 
        1
        0
        Sen respostas
        • emosqueira
          emosqueira  •  Autor  •  21/11/2021 18:10:28

          Efectivamente, mi idea inicial ha sido cambiada, aunque ya en la redacción se veía que era una propuesta abierta.
          Yo prefiero que exista una conexión (sea donde sea) a que no exista ninguna, pero también creo que sería mejor una conexión que no te obligara a ir hasta la Rúa Nova ya que como comentan, sería hacer dar una vuelta innecesaria a los que venimos de Riazor-Rosales y vamos en dirección salida de la ciudad.

          Ningún voto  | 
          0
          0
          Sen respostas
          Non hai fitos definidos