Código proposta de investimento: 2936
Los carriles bici del Paseo Marítimo y del Canton Pequeño están desconectados entre sí a pesar de estar muy cerca uno del otro.
Creo que una conexión entre ellos, usando las calles Modesta Goicouría y Alameda a través de la Plaza de Pontevedra mejoraría la circulación de las bicis y la seguridad de las mismas cuando discurren por el centro de la ciudad.
También podría hacerse a través de la calle Payo Gómez, si se continúa la peatonalización de la Plaza de Lugo.
Comunicámosche que a túa proposta foi declarada viable segundo o seguinte informe do equipo técnico municipal: A conexión do carril bici do Paseo Marítimo co Cantón Pequeno a través do itinerario proposto, xera conflitos de espazo con áreas peonís, e é incompatible con outros proxectos de reurbanización xa en desenvolvemento. Entendendo que a conexión dos carrís bici do paseo Maritimo cos Cantóns é moi importante, pódese realizar por outro itinerario co fin de realizar Viable a proposta. Proponse a unión do Canton co Paseo Maritimo realizarase a través de Rúa Nova e Rúa Alta. O tramo da rúa Rúa Nova, realizarase mediante o pintado da sinalización horizontal sobre o empedrado existente. O tramo de Rúa Nova realizarase mediante o pintado dun carril bici de cor vermella sobre o pavimento de formigón existente e finalmente o cruzamento do paseo Marítimo mediante a execución dun carril bici de MBC Vermello. Nas zonas que requiran unha adecuación maior pola interferencia cos muros de contención do aparcadoiro do Paseo Maritimo e a beirarrúa peonil, realizarase unha demolición da zona afectada co fin de optimizar o espazo dispoñible, incluíndo a reposición de bordos en beirarrúas e execución dun novo firme de iguais características que a área precedente. Realizarase un novo trazado en cruces e glorietas exentas á circulación de vehículos de motor. Realizarase unha nova sinalización horizontal e balizamento mediante bolardos reflectores flexibles que diferencien a vía da calzada vehicular, así mesmo instalarase nova sinalización vertical para pasos peonís e carril bici, incluíndo un reforzo e nova dotación para a actualización de instalacións semafóricas segundo a nova implantación.
Buena idea. Cruzar el istmo en bicicleta hasta hoy resulta bastante complicado.
Para os que vimos da zona Riazor - Rosais, e atravesamos en bici, ir por rúa Alta é dar moita volts. Seguirémonos xogando o tipo atravesando por Teresa Herrera e Padre Feijoo. Unha mágoa non haxa unha aposta máis forte pola mobilidade sostible
Me sigue pareciendo mejor un trazado de conexión de ambos carriles bici a través de la calle Payo Gómez, en la que uno de los carriles no tiene ninguna salida de garajes y podría ser ciclable y continuar recto por el lateral del colegio del Eusebio da Guardia colocando las plazas actuales de batería en línea.
Efectivamente, mi idea inicial ha sido cambiada, aunque ya en la redacción se veía que era una propuesta abierta.
Yo prefiero que exista una conexión (sea donde sea) a que no exista ninguna, pero también creo que sería mejor una conexión que no te obligara a ir hasta la Rúa Nova ya que como comentan, sería hacer dar una vuelta innecesaria a los que venimos de Riazor-Rosales y vamos en dirección salida de la ciudad.