Volver

Aposta clara por Bicicoruña como medio de transporte na cidade

davidnem davidnem  •  19/06/2016  •  Toda a cidade  • 

Código proposta de investimento: 2628

Boas tardes,

propoño que se aposte claramente por impulsar o servizo de Bicicoruña como medio de transporte na cidade, instalando estacións en cada área comercial ( marineda, espacio coruña, cc los rosales...) así como universidades, pabellons deportivos, praias...

Así mesmo a ampliación do horario do servizo e necesaria para facilitar o seu uso como medio de desprazamento entre fogar e posto de traballo, isto pasa por invertir en mais bicis, outro camión repoñendo e liberando estacións...

Tamén debería facilitarse o acceso a este servizo aos turistas a través dunha tarxeta que poderían adquirir no propio posto como no caso de Madrid, Londres ou Nova York.

 

saludos

Informe de custo

A proposta considérase VIABLE en base ao seguinte informe do equipo técnico municipal: "Debido a boa acollida do sistema BiciCoruña e tratando de mellorar o servizo, implantaránse bases de aluguer de bicicletas en puntos estratéxicos da cidade, non só orientada ao turista e a paseos recreativos, senón tratando de potenciar o uso cotián da bicicleta como medio de transporte habitual. O prezo dunha base de BiciCoruña instalada é aproximadamente de 24.000 euros, polo que se poderán instalar máis de 41 bases na cidade. En relación coa última parte da proposta non se orzamenta o custo da implantación dunha tarxeta para os turistas, xa que non se trataría dun gasto de investimento." Grazas pola túa participación no programa de Orzamentos Participativos e esperamos contar coas túas propostas na seguinte edición dos Orzamentos.

Necesitas iniciar sesión ou rexistrarte para comentar.
  • rcor

    Imprescindible ampliar el horario de Bicicoruña, en especial en invierno, dado que impide a mucha gente poder usarlo para ir/volver de sus trabajos.
    Se podría habilitar el acceso 24/7 a las bicicletas aunque los camiones de reparto continúen trabajando en el horario actual.

    2 votos  | 
    2
    0
    Sen respostas
    • emilioj

      Que non haxa estacións nos campus universitarios é totalmente inexplicable, co potencial que terían.
      Totalmente de acordo co horario 24/7.

      1 voto  | 
      1
      0
      Sen respostas
      • Ruben B.

        Además del horario ilimitado, me parece una buena idea que cualquier visitante pueda tener acceso al servicio. También se debe ampliar el radio de acción, implementando más estaciones como por ejemplo la segunda fase de Elviña o Birloque

        1 voto  | 
        1
        0
        Sen respostas
        • B.D.H.

          Creo que es necesario no limitar el horario de utilización del servicio. El camión de reparto/recogida sólo debería funcionar a modo de mantenimiento para recoger y reponer aquellas bicis que tuvieran algún problema.
          Estoy completamente de acuerdo en que debería poder utilizarse el servicio de préstamos de bicicletas para turistas o incluso para usuarios ocasionales, a través de pago de servicio mediante tarjeta de crédito como la ORA o similar.

          1 voto  | 
          1
          0
          Sen respostas
          • galego1906

            Creo que aumentando las estaciones , en lugar de cargar de trabajo al camión de reparto de bicicletas, sería al contrario, se facilitaría la movilidad de bicicletas entre las estaciones .

            1 voto  | 
            1
            0
            Sen respostas
            • Antoniov

              moi ben

              1 voto  | 
              1
              0
              Sen respostas
              • CG

                É imprescindible poder facer uso das bicicletas en calquera momento do día. Eu, que entro a traballar ás 7:30 da mañá non podo utilizar este servizo para ir ó meu posto de traballo. Nun principio, comprendín que as bicicletas non durmiran nas rúas para que non sufreran vandalismo pero agora, durmen nas rúas e non se poden usar. Non ten sentido ningún. Por outra banda, totalmente de acordo coa proposta de que o servizo poda ser utilizado por persoas non residentes na cidade pero que, previa identificacióne pago, podan facer uso das bicicletas. Deste modo, e aplicando unha tarifa razonable, tamén poderíase financiar o servizo co fin de dotar de máis prestación ó mesmo. Noraboa pola iniciativa!

                Ningún voto  | 
                0
                0
                Sen respostas
                Non hai fitos definidos