Código proposta de investimento: 2486
As dificultades para a mobilidade na cidade e un problema principal da mesma que afecta a todos os veciños e empeora a calidad de vida de cada un de nos en todo-los barrios da cidade sen excepcion.E dificil explicarlle a alguen que veña dunha gran urbe europea (con moito mais densidade de trafico que A Coruña) que aqui se decidise eliminar o carril preferente para transporte publico e que teñamos un volumen de retencions de trafico, atascos tan importante para o tamaño ( pequeno) desta cidade, o que non podemos olvidar que tamen contribue os aparcamentos inapropiados en dobre fila, esquinas, o caron de pasos de cebra.. e un longo etc.
Proposta:
Recuperar o carril-bus/taxi nas ruas principais da cidade.
Penso que ademais se poderia aproveitar para facer un carril - bici que discurrise paralelo o carril-bus e que permitise o desprazamento pola cidade dun xeito seguro, real e operativo en dias laborables
Limitacións e beneficios:
A principal limitacion a esta proposta é a posible perda de prazas de aparcamento en ruas determinadas da cidade. Ese inconvinte afecta a un numero muy limitado de veciños frente o beneficio de ter un sistema publico de transporte moito mas rapido e eficiente para todos que primase o transporte publico frente o privado.
Esta proposta foi considerada INVIABLE polo noso equipo técnico, en base ao seguinte informe: Desde o Concello se está a traballar no desenvolvemento dunha rede de autobuses urbanos que de maneira eficiente mellore as frecuencias e a velocidade comercial das liñas. Para iso preténdese potenciar os transbordos e facilitar a conexión entre os distintos barrios da cidade racionalizando tanto o acceso como a localización das paradas. O desenvolvemento desta rede non pode considerarse completo se, en primeira instancia, non se acomete unha reforma e unha xerarquización viaria mediante as cales se recupere o carril bus nos eixos principais que constitúen o futuro sistema de transporte urbano. Por tanto, esta proposta é compatible co futuro desenvolvemento da rede de transporte urbano, aínda que, a recuperación do carril bus preexistente é inviable debido ás obras de urbanización da rúa Federico Tapia. Con todo, a implantación do carril bus nos eixos principais, supón que en moitos deles haxa que facer actuacións como o rebaixe do asfaltado ou o recrecido das beirarrúas, debido a que estas vías se asfaltaron en moitas ocasións, polo que hai infraestruturas que é necesario mover ou acondicionar. Por tanto, ao orzamento da implantación do carril bus (uns 400.000 €/km) habería que sumarlle a modificación destas infraestruturas, o que supón que a proposta supera o orzamento de 1.000.000 €. Grazas pola túa colaboración no programa de Orzamentos Participativos e esperamos que volvas participar o vindeiro ano, na seguinte edición.
o carril bus e imprescindible
Apoio esta proposta, que redundaría nun transporte público máis eficiente e competitivo.
Concordo ca proposta. Penso que a limitación que sinala na proposta non debe ser tal, a cidade non debe ser zona de aparcadoiro, senón das persoas . Con unha boa rede de transporte público, eficiente; rápido; barato; non contaminante (isto si que se debe revisar, debe iniciarse con urxencia reconverter os buses en NON contaminantes); etc., permitiría que moitos vehículos deixasen de acceder á cidade. Adiante con iso.
No haría falta un carril bici paralelo, en el carril bus pueden circular las bicicletas de manera segura. Dos pájaros de un tiro, apoyo!
Si se quiere un transporte público eficiente, los taxis y sobre todo buses no pueden circular a la velocidad de un ciclista que vaya de paseo y más cuando algún ciclista sólo conoce sus derechos pero 'ignora' sus obligaciones
Unha pena que o governo anterior o retirase (certo é que o levaban no programa) porque a conxestion das vias, especialmente San Andres e Orillamar, e unha salvaxada.