Na Coruña Contas

Resultados da busca

Amósanse 1  10 dun total de 14propostas de investimento que conteñen 'Mobilidade tráfico e transporte'

Reurbanización da Rúa do Orzán

23/09/2022  •  JOSEG  •  Distrito 1

A rúa do Orzán, pesares de ser peonil desde a Praza de Pontevedra ata a Rúa Alta non presenta un deseño acordé a súa condición. Dispón de beirarúas, pasos de peóns, e unha estrada para o tráfico. Precisa dunha reforma para acentuar o seu carácter peonil, a través dun empedrado uniforme e mobiliario urbano novo.

150.000 €

Voto
UNHA DE TANTAS

QUERO SER LIBRE POLA CORUÑA

26/09/2022  •  Grumi  •  Toda a cidade

Imaxinádevos que cada día que queirades saír e dar un paseo pola vosa cidade vos supoñese una "yincana"; chanzos insalvables, farolas no medio dos itinerarios, rebaixes demasiado altos.....  Estos obstáculos son os que teño eu, unha persona que vai nunha cadeira de rodas pero ao igual ca min supón unha tortura para personas anciás, persoas con carrito de nenxs etc...

Precisamos unha intervención global ao nivel da Coruña no que se acondicionen os itinerarios para que sinxelamente todas as persoas poidamos pasear pola nosa cidade, por iso pedimos algo fundamental: Unha Coruña libre de barreiras.

250.000 €

Voto

ADECENTAR EL CARRIL BICI

15/09/2022  •  zonasverdesporfavor  •  Toda a cidade

El carril bici de A Coruña es muy deficiente. Está plagado de tramos inconexos y de diseños diferentes, irregulares, anárquicos y caóticos. Para más inri, en diversos lugares está "atravesado" por una marquesina de autobús, y en otros lugares está "invadido" por las bicicletas de las estaciones de Bici Coruña. En definitiva, está muy mal resuelto y resulta muy ineficiente para ser utilizado como el medio de transporte útil que debería. 

Mi propuesta consiste en que DE UNA VEZ POR TODAS se aborde la construcción de un carril bici útil, adecuado para su función, de trayectos amplios y conectados entre sí  y con una estética unificada para que los ciudadanos lo podamos utilizar como medio de transporte. 

Quisiera agregar que en pleno siglo XXI la imagen del carril bici de A Coruña es bastante lamentable de cara a la impresión que se llevan los turistas que visitan la ciudad. 

250.000 €

Voto
Carril_Bici_Ronda_Outeiro_(1).jpg

Carril bici Ronda de Outeiro

12/09/2022  •  SergioMP  •  Toda a cidade

El carril 30 disponible en la Ronda de Outeiro para la circulación de bicicletas y VMP no ha tenido el éxito esperado. La velocidad es superior a 30, hay doble fila igualmente (implica cambiar a un carril de 50km/h) y la sensación de seguridad es nula. Se propone que el carril bici que existe en la Ronda (entre Pérez Arda y Montiño) tenga continuidad por toda la ronda (ejemplo de la propuesta: 3656). Permitiendo a los usuarios de este tipo de vehículos, circular de manera segura y dando una mayor conectividad a la ciudad en este tipo de movilidad. De esta forma se conectaría Os Castros con el Millenium (pasando por la mayoría de barrios de la ciudad) aumentando la red ciclista en 5km.

250.000 €

Voto
Carril_Bici_Ronda_Nelle.jpg

Carril bici Ronda Nelle

12/09/2022  •  SergioMP  •  Toda a cidade

Con el derrumbe del viaducto de la Ronda de Nelle y la nueva reforma, se dispone de carril bici en el sentido subida (en el cual se deberían incorporar más separadores, ya que los coches invaden constantemente dicho carril). Con la implantación del carril bici en Gregorio Hernandez y el de la nueva glorieta de la Ronda de Nelle con la Avenida de Arteixo, se han creado tramos inconexos entre si, por lo que es necesario aprovechar y completar el carril bici en toda la ronda de nelle para mejorar la seguridad y conectividad de la red ciclista. Conectando 4Caminos con Ciudad Jardín-Riazor y ampliar la red ciclista en 2km.

250.000 €

Voto
Comparativa Av. Exército / Rolda Outeiro

Humanización Avenida do Exército

13/09/2022  •  maboro  •  Toda a cidade

Actualmente a Avenida do Exército é unha autopista urbana que chega ata a Casa do Mar pouco amable para a cidadanía e que incita aos coches a ir moito máis rápido do límite. Propoño como primeiro paso para a humanización sustituir a mediana actual, con barreiras estilo autopista, por unha mediana similar a da Rolda de Outeiro entre Pérez Ardá e a estación de autobuses, con céspede e árbores (adxunto foto para comparación).

400.000 €

Voto
CarrilPeatonal

Camiño seguro o colexio

12/09/2022  •  MCP  •  Distrito 8

Facer un carril peatonal na rúa Roma que una o colexio Andaina coa avenida Nueva York para poder chegar á parada de bus urbano de forma segura.

70.000 €

Voto
Parada de buses en Palavea. Unha das paradas para as que se solicita a inversión

INSTALACIÓN DE PANEIS INFORMATIVOS ELECTRÓNICOS NAS PARADAS DOS BUSES URBANO

12/09/2022  •  Álvaro_AVOsnososlares_Palavea  •  Distrito 8

Demándase a inversión na instalación de paneis informativos nas paradas dos buses urbanos nas zonas de Palavea, Santa Xema e Ponte da Pasaxe (liñas 20, 22 e 1A) para facilitar a información sobre os horarios das paradas e os tempos de chegada (número de liña, destino e tempos de chegada) facilitando a visibilidade e a información para os usuarios que non empreguen aplicación móbiles.

149.900 €

Voto
Localización e dirección dalgúns puntos onde se sollicita a inversión

REFORMA E HUMANIZACIÓN DAS RÚAS E VÍAS DE PALAVEA CARA A ZONA DE FONTAÍÑA

12/09/2022  •  Álvaro_AVOsnososlares_Palavea  •  Distrito 8

Demándase a inversión na renovación e mellora da pavimentación e humanización das vías sitas en Palavea e zona do Laranxeiro cara a zona de Fontaíña incluindo esta. Atenderase a prioridade das que estén máis danadas cubrindo a maior área posible para a que se solicita a inversión.

150.000 €

Voto
monforte.jpg

Facilitar o tránsito peonil na Praza de Monforte

25/09/2022  •  Marcos Pérez Pena  •  Distrito 4

A acertada reforma da rúa Pardo de Cela ficou inconclusa ao non incluír unha solución para facilitar o tránsito peonil na Praza de Monforte en dirección ás rúas Antonio Viñes, Vizcaya e Oidor Gregorio Tovar (e a través dela a Ángel Senra). As moitas persoas que cruzan este espazo fano directamente pola calzada, obviando o paso de peóns, que foi colocado demasiado abaixo (practicamente na rúa Felix Estrada Catoira).

Este lugar podería ser reformado para convertelo nunha zona de plataforma única, con preferencia peonil e tránsito de vehículos cunha velocidade limitada a 10 km/h. A zona podería elevarse no seu conxunto ao nivel da beirarrúa, pintarse dunha cor distinta que deixase claro o seu carácter peonil e colocar nas súas marxes badéns ou pasos elevados para axudar a limitar a velocidade dos coches.

A reforma melloraría a comunicación entre o barrio dos Mallos e a zona de Catro Camiños

150.000 €

Voto